10.5.10

Janji tau!!!

2 comments
janji tau,anythingstyle.blogspot.com,anything style

Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer..
Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la..
Malam tu..
Time penyelidik tu nak mandi..maklum lah bilik air kampung..
Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..

Makcik tu pun “semacam” ler..dia pun nak pi ngendap si anak muda nie mandi…
Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..nak ngendap nie..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
” Kalau makcik ngendap saya sekali lagi…saya rogol makcik!!!”
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata…
” JANJI TAU..!!”.

P/S: Dah tua-tua pun, nafsu masih kuat, hahaha . Cerita ni aku salin dari buku lawak, saja nak kongsi cerita lawak, bagi yang dah pernah baca cerita ni, abaikan lah. hehe~

2 comments:

Wawa~* says:
May 10, 2010 at 9:29 PM

hahahaha. siyot jer tau makcik ni XD

Style says:
May 10, 2010 at 9:41 PM

>>Wawa,
haha , tu la psl, makcik2.. :f:

Post a Comment