12.5.10

Top 10 Skateboarders

2 comments
The Best Skateboarders from 2000 - 2010

tony hawk,top 10 skate,tony bogel

Tony Hawk
Tony Hawk telah dikenali dengan baik dalam dunia skateboarder untuk 10 tahun terakhir, tetapi Hawk dibersarakan dari bertanding pada 1999. Jadi mengapa dia top skater dekad ini?

Pada 1999,permainan video Pro Skater keluar Tony Hawk yang pertama. Mengenai 10 tahun terakhir, itu permainan video Tony Hawk francais (12 permainan!) telah memindahkan gunung-ganang dalam mempromosikan sukan papan luncur, dan telah menjajah permainan video scene sukan papan luncur.

Juga pada 1999, Tony Hawk menjadi skater pertama merentap dari 900, holy grail vert sukan papan luncur. Mengenai terakhir 10 tahun, banyak telah mencuba untuk menewaskan dia,tetapi tiada siapa yang dapat tewaskan. Saya mempunyai seseorang tanpa ragu-ragu yang akan mendarat satu 1080, tetapi di dunia vert meluncur, Tony Hawk telah kekal tidak dicabar, walaupun dia tidak disaingi. itu agak mengagumkan.

Rodeny Mullen,mullen style,skateboard hebat

Rodeny Mullen
Bapa Rodney Mullen, seorang doktor, hanya membenarkan Rodney untuk bermain skate jika dia selalu memakai pelapik dan akan melepaskan selepas kecederaan serius berunsur pulih terlebih dahulu. Rodney Mullen dielakkan kecederaan dan dituruti bapanya, dan mendapat tajaan 9 bulan selepas mendapat papan luncur dia sendiri. Sukan papan luncur renang gaya bebas diluntur dari populariti, tetapi Rodney Mullen mengambil kemahiran daya ciptanya dan terus menyifatkan dalam pari merakamkan sehingga masa kini. Rodney Mullen tidak lagi meluncur masuk pertandingan-pertandingan, tetapi masih bermain papan luncur dua jam sehari.

Danny Way hebat,danny skaters,pro skateboards

Danny Way
Danny Way telah menjajah lagak ngeri dan sebelah persembahan sukan papan luncur untuk 10 tahun terakhir. itu bukan untuk tidak berkata dia bukan seorang peluncur baik dalam pertandingan-pertandingan - dia telah membuat dirinya yang terbaik dan membawa pulang ke rumah banyak pingat emas ketika dia boleh bermain skaterboard.

Pada tahun 2000, Danny mempunyai kecederaan lutut pertamanya. termasuk mempunyai ACLnya digantikan tiga kali.

Tetapi sebelum anda bersimpati dengan dia, di sini satu senarai pencapaian-pencapaian lebih besarnya: mengenai 10 tahun terakhir dia telah membuat rekod dunia untuk Highest Freefall, Longest Jump dan Highest Air. Pada 2005, dia mengambil rekod jarak jauh manakala melompat mengenai Great Wall China, menjadi orang pertama lakukan ia tanpa sebuah jentera! Danny Mega Ramp telah juga menjadi satu kokot dalam X Games.

Ryan Sheckler,anything style,cute,

Ryan Sheckler
Ryan Sheckler mendorong reaksi keras dalam peluncur. Beberapa org cinta dia, dan beberapa org juga benar-benar benci dia. dia seperti Leonardo DiCaprio sukan papan luncur.

Dalam 2004 Ryan Sheckler menjadi peluncur pro termuda untuk ambil emas dalam X Games. Kemudian, dia menyapu pertandingan selepas pertandingan, tempat pertama berjaya lebih kerap daripada bukan. dia baik, dan kemahirannya telah memenangi dia satu keuntungan. dia juga telah membuat betul-betul dengan wangnya, simpan satu reputasi agak bersih dan bertindak sebagai budak lelaki poster untuk sukan papan luncur. Banyak peluncur marah dia untuk ini, tetapi kebenaran ialah kebanyakan sikap positif kami peluncur telah menikmati mengenai dekad terakhir terima kasih kepada Ryan Sheckler!

Rob Dyrdek,anything style,skateboard hebat

Rob Dyrdek
Untuk orang ramai kali pertama mereka melihat pari Rob ialah pada 2003 apabila The DC Video keluar. Ini ialah video sukan papan luncur revolusioner, dalam yang anda boleh memberitahu wang itu telah dibelanjakan untuk pembuatan DC! Naik kepada perkara tersebut, kebanyakan video-video sukan papan luncur kelihatan seperti satu langkah di atas filem-filem rumah. Ia berada dalam The DC Video rakyat itu pertama melihat gimik menyeronokkan Rob dan Big, pengawalnya. Rakyat menyukai ia, dan Rob menggunakan skate yang melastik kerjayanya ke dalam dunia hiburan.

Semenjak itu rancangan TV Rob dan Big, dan Fantasy Factory telah melancarkan Dyrdek lebih tinggi lagi. Dia kini dalam kebanyakan peluncur popular pada planet. Rob sukan papan luncur Dyrdek dan menunjukkan gaya biz telah menjajah dekad lalu.

Bob Burnquist,ranking skateboard,dc

Bob Burnquist
10 tahun terakhir semua tentang Bob. Dia memulakan dekad dan memenangi Best Vert TransWorld menganugerahkan selama tiga tahun dalam satu barisan. Kemudian dia membelanjakan yang lain dekad pingat berjaya selepas pingat dalam papan luncur vert peraduan-peraduan seperti X Games. Burnquist salah satu dunia terbaik vert peluncur, dan dia telah membuktikan bahawa dalam gelanggang pertandingan berkali-kali, dan dia masih bertanding.

Bob juga bermula Bob Burnquist Foundation melawat sekolah-sekolah dan menimbulkan kesedaran perladangan organik dan perkebunan. Dia juga co-founded Action Sports Environmental Coalition yang menyebarkan banyak maklumat tentang kesedaran ekologi melalui tempat kejadian Sukan Aksi. Burnquist telah membelanjakan kemenangan dekad ini, dan mencuba menyelamatkan dunia.

Daewon Song hebat,skaterboard,ranking skate,anything style

Daewon Song
Daewon Song ialah peluncur jalan teknikal genius - kebanyakan orang tahu dia dari siri video-videonya dengan Rodeny Mullen VS Daewon Song, Rounds 1, 2 dan 3. Video-video ini mempamerkan kedua-dua peluncur, dan menunjukkan dunia yang terdapat beberapa mustahil skaters berbakat dan yang baru luar sana yang anda tidak nampak di X Games! Untuk menolak had apa sukan papan luncur jalan teknikal boleh dilakukan, dan untuk mengingatkan dunia yang bertanding ialah bukan jantung sukan papan luncur, Daewon Song ialah salah satu peluncur atas dekad.

Paul Rodriguez Jr, or P-Rod terhebat,skater terhebat,jaguh skate,papan luncur malaysia,1 malaysia,sandakan skate

Paul Rodriguez Jr,or P-Rod
Paul Rodriguez mempunyai karisma. dia seorang peluncur cemerlang, dan telah memenangi banyak sukan papan luncur dalam pertandingan dan demoed kemahirannya dalam banyak video-video, tetapi apa sebenarnya menolak dia mengenai bahagian atas ialah bagaimana dang disenangi lelaki ialah. Dalam 2004 Rodriguez menjadi peluncur pro pertama ditaja oleh Nike - rakyat mungkin telah benci Nike, tetapi mereka masih disayangi P-Rod.

Mengenai 10 tahun terakhir, P-Rod telah membuatkan yang terbaik untuk pecah ke dalam Hollywood. Pada 2007 dia didalam filem Lingkaran Ganas, dan ia memenangi Filem Terbaik semasa antarabangsa New York Pesta Filem Latino pada 2008. Pada 2009 dia berlakon dalam Street Dreams, filem cetera sukan papan luncur oleh Rob Dyrdek. Kesemua ini telah dilaksanakan manakala sukan papan luncur tetap dalam peraduan-peraduan, dan menjana filem untuk merakamkan papan luncur.

Elissa Steamer,skater sandakan,mr.yazoo,

Elissa Steamer
Elissa Steamer telah menjajah dunia women's sukan papan luncur jalan untuk 10 tahun terakhir. Pada 1999, Steamer memenangi women's pertandingan jalanan di Slam City Jam - ini ialah wanita pertama hanya bertanding ,diadakan di acara World Cup Skateboarding. Kemenangan ini menentukan rentak untuk 10 tahun-tahun berikutnya.

Elissa steamer ialah wanita pertama mempunyai sebuah papan luncur model pro, yang pertama untuk mempunyai kasut sukan papan luncur model pro (etnies),hanya peluncur wanita dalam mana-mana daripada permainan video Tony Hawk! Pada 2004 dan 2005 sahaja, Steamer mengambil tempat pertama di sepuluh sukan papan luncur utama bertanding dunia.

Jamie Thomas,sandakan mari,skater malaysia,top skaterboard

Jamie Thomas
Jamie Thomas berada dalam senarai ini kerana beliau bukan sahaja menguasai satu kehadiran dalam sukan papan luncur pro, tetapi mengenai 10 tahun terakhir dia telah juga meluncur masuk ke satu peranan yang menguasai dalam industri sukan papan luncur.
Jamie Thomas masih meluncur dalam kira-kira satu bermain papan luncur pembebasan video setahun!

P/S: Untuk mengetahui lebih lanjut,boleh lah klik kat bawah bahagian sumber.

Sumber: Skateboard

2 comments:

Lt. fDanialz says:
May 14, 2010 at 6:14 PM

"visit shoutout mix yang tak sembunyi"

haha bengong.. aku nak elak korang sume komen kat shoutout..

korang buat jugak..


Entry best : Mengingati Allah itu hati menjadi tenang

Lt. fDanialz says:
May 14, 2010 at 6:15 PM

anyways, blog ko pon best gak eh..

aku pon minat gak maen skateboard, tapi benti pas kaki aku injured terus dek silap landing

Post a Comment