19.5.10

Intebiol (interview)

0 comments
lawak, lucuh, funny interview,anything style,lucah
Daud sedang di interview di sebuah syarikat :

Pegawai : Nama saudara siapa ?
Daud : Daud tuan..

Pegawai : Cuba ceritakan tentang keluarga saudara
Daud : Saya ada 2 adk beradik, adik saya masih belajar di kampung. Orang tua saya tinggal di perak. Nenek dan datok saya belah ayah tinggal di kedah. Nenek dan datok belah ibu saya pula tinggal di johor. Bapak saudara dan mak saudara semua tinggal di Melaka.

Pegawai : Apakah saudara boleh berbahasa ingeris ?
Daud : Yes... Sir !

Pegawai : Now tell me about your family in english.
Daud : Sorry sir, i don't have family in English. They're all living in Malaysia.

P/S: Salam semua pembaca blog ini, nie aku share cerita lucuh untuk korang, haha , apa pendapat anda ..? kelakar tak ..? bagi aku kelakar juga , bengong betul si daud tu. haha~

0 comments:

Post a Comment